Hacettepe Üniversitesi Dijital Dönüşüm ve Bilişim Koordinatörlüğü (DigiHÜ), 20 Şubat 2025 tarihli Senato kararıyla kurulmasının ardından ilk yılını tamamladı. Kurulduğu günden bu yana DigiHÜ; üniversitenin dijital dönüşüm vizyonunu destekleyen çalışmalar yürüterek kurumsal düzeyde önemli bir koordinasyon rolü üstlendi.
Bir yıl içinde hayata geçirilen çalışmalar; üniversitede veriye dayalı yönetim yaklaşımının güçlendirilmesine, dijital süreçlerin kurumsal düzeyde yapılandırılmasına önemli katkılar sağladı.
DigiHÜ, önümüzdeki dönemde de üniversitenin dijitalleşme yolculuğunu destekleyen yenilikçi uygulamalar geliştirmeye, kurumsal veri altyapısını güçlendirmeye ve dijital dönüşüm çalışmalarını sürdürülebilir bir yaklaşımla ilerletmeye devam edecektir.